Internetový obchod Hygge Domov
Provozovatel:
Pavla Raitová
Velké Žernoseky 78, 412 01 Litoměřice
IČO: 75940451
Internetový obchod: www.hyggedomov.cz; www.hygge-domov.cz
Kontakt: info@hyggedomov.cz, tel.: 704 477 766
Příslušný úřad: Městský úřad Litoměřice, Mírové náměstí 15/7, 412 01 Litoměřice
- ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1.1 Předmět obchodních podmínek
Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti mezi prodávající Pavlou Raitovou (dále jen "prodávající") a fyzickou osobou, která má v úmyslu nakoupit zboží prostřednictvím internetového obchodu (dále jen "kupující"), a to v souladu s ustanovením § 1751 a následujícími zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění.
1.2 Vymezení spotřebitele
Tyto obchodní podmínky se vztahují pouze na právní vztahy, kdy kupujícím je spotřebitel, tedy fyzická osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání. Obchodní podmínky se nevztahují na právnické osoby ani na fyzické osoby - podnikatele jednající v rámci své podnikatelské činnosti.
1.3 Platnost a změny podmínek
Obchodní podmínky tvoří nedílnou součást každé kupní smlouvy uzavřené prostřednictvím internetového obchodu. Odchylná ujednání mezi prodávajícím a kupujícím mají přednost před těmito obchodními podmínkami. Prodávající je oprávněn obchodní podmínky kdykoliv změnit nebo doplnit. Změněné obchodní podmínky se vztahují pouze na právní vztahy vzniklé po jejich účinnosti.
1.4 Jazyk smlouvy
Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je vyhotovena v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít pouze v českém jazyce. Veškerá komunikace mezi prodávajícím a kupujícím probíhá v českém jazyce.
1.5 Územní působnost
Internetový obchod Hygge Domov poskytuje služby pouze na území České republiky. Zboží je doručováno výhradně na adresy v České republice. Prodávající neuzavírá kupní smlouvy se zákazníky s dodací adresou mimo území České republiky.
- UŽIVATELSKÝ ÚČET
2.1 Registrace a přístup
Kupující si na webových stránkách internetového obchodu může zřídit uživatelský účet, prostřednictvím kterého může následně pohodlněji objednávat zboží. Registrace není podmínkou pro uskutečnění nákupu - kupující může objednávat zboží i bez registrace přímo prostřednictvím objednávkového formuláře.
2.2 Povinnosti při registraci
Při registraci i při každé objednávce je kupující povinen uvádět všechny požadované údaje správně, úplně a pravdivě. V případě změny kteréhokoliv z uvedených údajů je kupující povinen tyto údaje bez zbytečného odkladu aktualizovat prostřednictvím svého uživatelského rozhraní nebo kontaktováním prodávajícího. Všechny údaje uvedené kupujícím považuje prodávající za správné a aktuální.
2.3 Zabezpečení přístupu
Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem (e-mailovou adresou) a heslem, které si kupující zvolí při registraci. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně všech informací nezbytných pro přístup do svého uživatelského účtu a nesmí tyto informace poskytnout třetím osobám. Kupující je plně odpovědný za veškeré aktivity, které budou prostřednictvím jeho uživatelského účtu provedeny.
2.4 Zrušení uživatelského účtu
Prodávající je oprávněn zrušit uživatelský účet kupujícího zejména v případech, kdy kupující:
- nevyužívá svůj uživatelský účet déle než 12 po sobě jdoucích měsíců
- poruší své povinnosti vyplývající z kupní smlouvy nebo těchto obchodních podmínek
- uvede při registraci nebo v objednávce nepravdivé nebo neúplné údaje
- použije uživatelský účet způsobem, který je v rozporu s dobrými mravy nebo který může poškodit prodávajícího
2.5 Dostupnost služeb
Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet i internetový obchod nemusí být dostupné nepřetržitě, zejména z důvodu nutné údržby hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího nebo třetích osob, aktualizace systému nebo z jiných technických důvodů. Prodávající se zavazuje minimalizovat dobu těchto výpadků a v případě plánované údržby o ní kupující předem informovat.
- OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
3.1 Prezentace zboží
Veškerá prezentace zboží na webových stránkách internetového obchodu, včetně uvedených cen, má informativní charakter a není návrhem na uzavření kupní smlouvy ve smyslu § 1732 odst. 2 občanského zákoníku. Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout kteroukoliv objednávku, zejména z důvodu vyčerpání zásob, ukončení prodeje konkrétního zboží nebo z technických důvodů.
3.2 Informace o zboží a cenách
Na webových stránkách internetového obchodu jsou u každého zboží uvedeny jeho základní vlastnosti, cena včetně DPH a všech poplatků, dostupnost a způsob dodání. Ceny zboží platí po dobu, kdy jsou zobrazovány na webových stránkách. V případě výrazné změny nákupní ceny od dodavatele si prodávající vyhrazuje právo přiměřeně upravit prodejní cenu a kupujícího o této změně informovat před dokončením objednávky.
3.3 Informace o nákladech na dopravu
Na webových stránkách jsou uvedeny aktuální ceny za dopravu a balení zboží. Tyto ceny se vztahují pouze na doručení v rámci České republiky. Konečné náklady na dopravu jsou kupujícímu sděleny v průběhu objednávkového procesu před dokončením objednávky a jsou součástí celkové ceny objednávky.
3.4 Postup objednání
Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář dostupný na webových stránkách internetového obchodu. V objednávkovém formuláři kupující zejména:
- vybere zboží vložením do elektronického nákupního košíku
- zvolí způsob platby kupní ceny
- zvolí způsob dodání objednaného zboží
- uvede své identifikační a kontaktní údaje
- uvede fakturační a dodací adresu
- se seznámí s obchodními podmínkami a vyjádří s nimi svůj souhlas
3.5 Kontrola a odeslání objednávky
Před odesláním objednávky je kupujícímu umožněno zkontrolovat a opravit všechny údaje, které do objednávky vložil. Kupující může změnit obsah objednávky, způsob platby i dodání až do okamžiku kliknutí na tlačítko "Objednat se závazkem k platbě" nebo podobně označené tlačítko. Objednávka je odeslána prodávajícímu kliknutím na toto tlačítko.
3.6 Potvrzení objednávky
Prodávající bezodkladně po obdržení objednávky pošle kupujícímu na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce potvrzení o obdržení objednávky. Toto potvrzení obsahuje shrnutí objednávky, způsob platby, dodací údaje a další důležité informace. Potvrzení obdržení objednávky ještě neznamená přijetí objednávky prodávajícím.
3.7 Přijetí objednávky a vznik smlouvy
Kupní smlouva mezi prodávajícím a kupujícím vzniká okamžikem doručení přijetí objednávky (akceptace), které prodávající zasílá kupujícímu na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce. Pokud prodávající objednávku nepřijme, informuje kupujícího o této skutečnosti e-mailem a kupní smlouva nevzniká.
3.8 Zvláštní případy
Prodávající je oprávněn požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky například v případech:
- objednávky neobvykle velkého množství zboží
- objednávky s vysokou hodnotou
- podezření na chybné zadání objednávky
- potřeby ověření dostupnosti zboží u dodavatele
3.9 Archivace smlouvy
Prodávající archivuje uzavřené kupní smlouvy v elektronické podobě po dobu 10 let od jejich uzavření. Kupní smlouvy nejsou třetím stranám přístupné. Na požádání kupujícího prodávající zašle kopii kupní smlouvy na e-mailovou adresu kupujícího.
- CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY
4.1 Cena a její složení
Ceny veškerého zboží uvedené na webových stránkách internetového obchodu jsou konečné a zahrnují daň z přidané hodnoty (pokud je prodávající jejím plátcem) a všechny další zákonné poplatky. K ceně zboží se připočítávají náklady na dopravu a balení podle zvoleného způsobu dodání, které jsou kupujícímu sděleny v průběhu objednávkového procesu.
4.2 Způsoby platby
Kupující může cenu zboží uhradit následujícími způsoby:
a) Bankovní převod předem
- Na účet č. 9178124001/5500 vedený u Raiffeisenbank a.s.
- Platba je splatná do 2 pracovních dnů od uzavření kupní smlouvy
- Do zprávy pro příjemce nebo poznámky uveďte variabilní symbol z objednávky
- Zboží bude expedováno po připsání platby na účet prodávajícího
b) Online platba kartou
- Prostřednictvím bezpečné platební brány
- Platba probíhá v zabezpečeném prostředí poskytovatele platebních služeb
- Podporovány jsou platební karty Visa, Mastercard a další podle aktuální nabídky
- Zboží bude expedováno po potvrzení úspěšné platby
c) Dobírka
- Platba v hotovosti nebo kartou při převzetí zásilky
- K ceně objednávky se připočítává poplatek za dobírku ve výši 40 Kč
- Možnost platby kartou závisí na vybavení výdejního místa
4.3 Splatnost a úhrada
V případě platby bankovním převodem nebo online kartou je kupní cena splatná do 2 pracovních dnů od uzavření kupní smlouvy. V případě platby dobírkou je kupní cena splatná při převzetí zboží. Závazek kupujícího uhradit kupní cenu je splněn okamžikem připsání celé dlužné částky na účet prodávajícího nebo provedením platby dobírkou.
4.4 Vystavení dokladu
Prodávající vystaví kupujícímu daňový doklad (fakturu) v elektronické podobě, který bude zaslán na e-mailovou adresu kupujícího po úhradě objednávky. Na požádání kupujícího může být faktura zaslána také v tištěné podobě na dodací adresu. Daňový doklad slouží současně jako záruční list.
4.5 Slevy a akce
Prodávající může poskytovat slevy na zboží nebo pořádat různé akční nabídky. Podmínky poskytnutí slev nebo účasti v akcích jsou vždy uvedeny na webových stránkách internetového obchodu. Slevy se vzájemně nekombinují, není-li uvedeno jinak. Akční ceny platí do vyprodání zásob nebo do konce akce.
4.6 Vrácení plateb
V případě odstoupení od smlouvy, stornování objednávky nebo jiných oprávněných důvodů vrátí prodávající kupujícímu uhrazenou částku stejným způsobem, jakým byla platba provedena, a to do 14 dnů od vzniku nároku na vrácení. V odůvodněných případech může být platba vrácena jiným způsobem po dohodě s kupujícím.
- DOPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ
5.1 Způsoby dodání a ceny dopravy
Zásilkovna - výdejní místo - Nyní z důvodu chyb v doručování na straně Zásilkovny nenabízím v nákupním košíku
- Cena dopravy: 119 Kč
- Doba dodání: 1-2 pracovní dny od expedice
- Výběr konkrétního výdejního místa při objednávce
- SMS a e-mailové upozornění o dodání zásilky
- Možnost platby dobírkou na výdejním místě
Balíkovna - výdejní místo
- Cena dopravy: 89 Kč
- Doba dodání: 1-2 pracovní dny od expedice
- Výběr konkrétního výdejního místa při objednávce
- SMS a e-mailové upozornění o dodání zásilky
- Možnost platby dobírkou na výdejním místě
Balíkovna - dodání na adresu
- Cena dopravy: 130 Kč
- Doba dodání: 2-3 pracovní dny od expedice
- Dodání na adresu uvedenou v objednávce
- SMS a e-mailové upozornění o dodání
- Možnost platby dobírkou kurýrovi
GLS Parcelpoint - výdejní místo
- Cena dopravy: 79 Kč
- Doba dodání: 1-2 pracovní dny od expedice
- Výběr konkrétního výdejního místa při objednávce
- SMS a e-mailové upozornění o dodání zásilky
- Možnost platby dobírkou na výdejním místě
GLS - dodání na adresu
- Cena dopravy: 130 Kč
- Doba dodání: 2-3 pracovní dny od expedice
- Dodání na adresu uvedenou v objednávce
- SMS a e-mailové upozornění o dodání
- Možnost platby dobírkou kurýrovi
ONE by ALLEGRO - výdejní místo
- Cena dopravy: 79 Kč
- Doba dodání: 1-2 pracovní dny od expedice
- Výběr konkrétního výdejního místa při objednávce
- SMS a e-mailové upozornění o dodání zásilky
- Možnost platby dobírkou na výdejním místě
ONE by ALLEGRO - dodání na adresu
- Cena dopravy: 130 Kč
- Doba dodání: 2-3 pracovní dny od expedice
- Dodání na adresu uvedenou v objednávce
- SMS a e-mailové upozornění o dodání
- Možnost platby dobírkou kurýrovi
5.2 Doprava zdarma
Při objednávce zboží v hodnotě 1500 Kč a více (bez dopravy) poskytuje prodávající dopravu zdarma. Tato sleva se vztahuje na všechny způsoby dopravy a automaticky se aplikuje při dosažení minimální hodnoty objednávky.
5.3 Expedice zboží
Zboží skladem expeduje prodávající nejpozději do 2 pracovních dnů od úhrady objednávky (u předem hrazených objednávek) nebo od přijetí objednávky (u dobírkových objednávek). Doba expedice se může prodloužit v případě výjimečných okolností, o kterých bude kupující informován.
5.4 Informování o expedici
O expedici zboží informuje prodávající kupujícího e-mailem na adresu uvedenou v objednávce. E-mail obsahuje číslo zásilky pro sledování jejího průchodu přepravní sítí dopravce.
5.5 Balení zboží
Veškeré zboží je pečlivě zabaleno do vhodných obalových materiálů (kartónové krabice, bublinkové fólie, výplňový materiál) tak, aby bylo během přepravy chráněno před poškozením. Křehké zboží je označeno příslušnými štítky.
5.6 Převzetí zásilky
Kupující je povinen převzít zboží v dohodnutém termínu a místě. Při převzetí zásilky od dopravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalu zásilky. V případě zjištění poškození obalu, které by mohlo svědčit o poškození obsahu zásilky, je kupující oprávněn zásilku od dopravce nepřevzít a tuto skutečnost neprodleně oznámit prodávajícímu.
5.7 Nedoručitelnost zásilky
Pokud kupující zásilku z důvodů na své straně nepřevezme (není přítomen na dodací adrese, odmítne zásilku převzít, apod.), dopravce zásilku vrátí prodávajícímu. V tomto případě má prodávající nárok na úhradu nákladů spojených s neúspěšným doručením zásilky, které si odečte z případně vracené kupní ceny.
- ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
6.1 Právo na odstoupení
Kupující má v souladu s ustanovením § 1829 občanského zákoníku právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů. Tato lhůta začíná běžet ode dne převzetí zboží kupujícím. V případě objednávky více druhů zboží nebo dodání v několika částech začíná lhůta běžet ode dne převzetí poslední položky nebo části.
6.2 Výjimky z práva na odstoupení
V souladu s ustanovením § 1837 občanského zákoníku kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy zejména v případě:
- dodávky zboží upraveného podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu
- dodávky zboží, které podléhá rychlé zkáze nebo má krátkou trvanlivost
- dodávky zboží v uzavřeném obalu, které kupující z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit
- dodávky zvukových nebo obrazových nahrávek nebo počítačového programu, pokud kupující porušil jejich původní obal
6.3 Způsob odstoupení od smlouvy
Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu doručeno ve lhůtě uvedené v článku 6.1. Kupující může využít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, který je k dispozici na webových stránkách internetového obchodu, nebo může odstoupení sdělit jakýmkoli jiným jednoznačným způsobem.
Odstoupení lze zaslat:
- E-mailem na adresu: info@hyggedomov.cz
- Poštou na adresu: Pavla Raitová, Stránského 1766/48, 412 01 Litoměřice
- Prostřednictvím GLS sem: GLS Parcel Box, Stránského 1908/33, 41201 Litoměřice; prostřednictvím Balíkovny sem: AlzaBox Stránského (Pramen), Stránského 1908/33, Předměstí, 41201, Litoměřice
6.4 Vrácení zboží
Zboží musí být prodávajícímu vráceno bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Zboží je třeba vrátit kompletní, v původním obalu (pokud je to možné), čisté a nepoškozené. Přiměřené opotřebení zboží vzniklé jeho běžným používáním za účelem zjištění jeho vlastností a funkčnosti se nepovažuje za poškození.
6.5 Náklady vrácení zboží
Náklady spojené s vrácením zboží prodávajícímu nese kupující. Doporučujeme využít služeb renomovaných přepravců a zásilku pojistit. Riziko ztráty nebo poškození vráceného zboží nese kupující až do jeho převzetí prodávajícím.
6.6 Vrácení kupní ceny
Pokud kupující od kupní smlouvy řádně odstoupí, vrátí prodávající kupujícímu všechny peněžní prostředky, které od něj obdržel, a to stejným způsobem, jakým byly platby provedeny. Prodávající vrátí kupní cenu bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, avšak až poté, co mu kupující zboží vrátí nebo prokáže jeho odeslání.
6.7 Započtení škod
Pokud kupující zboží používal způsobem, který přesahuje běžné zjištění vlastností a funkčnosti zboží, a tím zboží poškodil nebo snížil jeho hodnotu, je prodávající oprávněn požadovat náhradu škody, kterou může jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
Forumulář pro odstoupení od kupní smlouvy ZDE
Vzorově vyplněný Forumulář pro odstoupení od kupní smlouvy ZDE
- REKLAMACE A ODPOVĚDNOST ZA VADY
7.1 Odpovědnost za vady a záruka
Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že zboží při převzetí nemá vady, a poskytuje na veškeré zboží zákonnou záruku v délce 24 měsíců od převzetí zboží. Prodávající zejména odpovídá za to, že zboží má vlastnosti, které si strany ujednaly, nebo které prodávající popsal, že se hodí k účelu, který prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží obvykle používá, a že odpovídá jakostí smluvenému vzorku.
7.2 Projevy vad a domněnky
Pokud se vada projeví v průběhu šesti měsíců od převzetí zboží, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Tato domněnka se nevztahuje na použité zboží ani na vady, které vznikly obvyklým opotřebením zboží. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u zboží v době 24 měsíců od převzetí.
7.3 Uplatnění reklamace
Reklamaci lze uplatnit následujícími způsoby:
- Zasláním zboží na adresu prodávajícího: Stránského 1766/48, 412 01 Litoměřice (po předchozí domluvě)
- E-mailem na adresu: info@hyggedomov.cz (pro konzultaci před zasláním zboží)
7.4 Postup při reklamaci
Při uplatňování reklamace je kupující povinen:
- Popsat zjištěnou vadu a způsob jejího projevu
- Přiložit doklad o koupi (fakturu, doklad o platbě)
- Zaslat kompletní reklamované zboží včetně veškerého příslušenství
- Uvést způsob, jakým chce, aby byla reklamace vyřešena (oprava, výměna, vrácení peněz, sleva)
7.5 Práva kupujícího při vadách
Při vadách, které lze odstranit, má kupující právo:
- Na bezplatnou opravu vady
- Na výměnu zboží za bezvadné (není-li oprava možná nebo přiměřená)
- Na přiměřenou slevu z kupní ceny
- Na odstoupení od smlouvy (pokud vady nelze odstranit a brání-li řádnému užívání zboží)
Při vadách, které nelze odstranit a které brání tomu, aby zboží bylo řádně užíváno jako věc bez vad, má kupující právo na výměnu zboží nebo odstoupení od smlouvy.
7.6 Vyřízení reklamace
Prodávající reklamaci vyřídí nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by šlo o vadu, kterou nelze odstranit. O způsobu vyřízení reklamace informuje prodávající kupujícího písemně nebo e-mailem.
7.7 Náklady reklamace
Náklady reklamace (včetně nákladů na dopravu reklamovaného zboží prodávajícímu a zpět kupujícímu) hradí prodávající, pokud je reklamace uznána jako oprávněná. Pokud je reklamace vyhodnocena jako neoprávněná, má prodávající právo na úhradu nákladů s reklamací spojených.
- OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
8.1 Správce osobních údajů
Správcem osobních údajů je prodávající Pavla Raitová. Kontaktní údaje pro záležitosti týkající se ochrany osobních údajů jsou shodné s kontaktními údaji prodávajícího uvedenými v hlavičce těchto obchodních podmínek.
8.2 Zpracování osobních údajů
Podrobné informace o zpracování osobních údajů, právních důvodech zpracování, době uložení a právech subjektu údajů jsou uvedeny v samostatném dokumentu "Podmínky ochrany osobních údajů", který je nedílnou součástí těchto obchodních podmínek a je k dispozici na webových stránkách internetového obchodu.
8.3 Souhlas se zasíláním obchodních sdělení
Kupující může udělit souhlas se zasíláním obchodních sdělení na svou e-mailovou adresu. Tento souhlas není podmínkou uzavření kupní smlouvy a kupující jej může kdykoli odvolat zasláním e-mailu na adresu info@hyggedomov.cz nebo kliknutím na odkaz pro odhlášení v zaslaném obchodním sdělení.
8.4 Cookies
Webové stránky internetového obchodu používají soubory cookies. Podrobné informace o používání cookies, jejich účelu a možnostech správy jsou uvedeny v dokumentu "Podmínky ochrany osobních údajů a cookies".
- ŘEŠENÍ SPORŮ A STÍŽNOSTÍ
9.1 Vyřizování stížností
Stížnosti kupujících vyřizuje prodávající prostřednictvím e-mailové adresy info@hyggedomov.cz nebo písemně na adrese svého sídla. Prodávající stížnost vyřídí a kupujícího o způsobu jejího vyřízení informuje bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od jejího doručení.
9.2 Mimosoudní řešení sporů
Pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů vzniklých z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce se sídlem Štěpánska 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: www.coi.cz.
9.3 Online řešení sporů
Kupující má možnost využít platformu pro online řešení sporů zřízenou Evropskou komisí na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Tato platforma umožňuje online řešení sporů vzniklých z online nákupů mezi spotřebiteli a obchodníky se sídlem v EU.
9.4 Evropské spotřebitelské centrum
Kontaktním místem pro spotřebitele je Evropské spotřebitelské centrum Česká republika se sídlem Štěpánska 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: www.evropskyspotrebitel.cz.
- ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
10.1 Rozhodné právo
Všechny právní vztahy vzniklé mezi prodávajícím a kupujícím se řídí právním řádem České republiky, zejména občanským zákoníkem a zákonem o ochraně spotřebitele. Pokud obsahuje právní vztah mezinárodní prvek, strany sjednávají, že se vztah řídí českým právem.
10.2 Neplatnost ustanovení
Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nezakládá to neplatnost nebo neúčinnost ostatních ustanovení. Namísto neplatných nebo neúčinných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému nebo neúčinnému ustanovení co nejvíce přibližuje.
10.3 Písemná forma a doručování
Všechna oznámení a sdělení mezi smluvními stranami musí být činěna v písemné formě, a to buď elektronickou poštou, osobně, nebo prostřednictvím poštovních služeb. Kupujícímu se doručuje na e-mailovou adresu uvedenou v jeho objednávce nebo uživatelském účtu.
10.4 Archivace dokumentů
Prodávající archivuje uzavřené kupní smlouvy po dobu 10 let od jejich uzavření v souladu s právními předpisy. Kupní smlouvy jsou archivovány v elektronické podobě a nejsou přístupné třetím stranám.
10.5 Změna obchodních podmínek
Prodávající je oprávněn tyto obchodní podmínky kdykoli změnit nebo doplnit. Nové znění obchodních podmínek zveřejní na svých webových stránkách a informuje o změně registrované kupující e-mailem. Změny se vztahují pouze na kupní smlouvy uzavřené po nabytí účinnosti nových obchodních podmínek.
10.6 Kontaktní údaje
Prodávající: Pavla Raitová
Sídlo: Velké Žernoseky 78, 412 01 Litoměřice
IČO: 75940451
E-mail: info@hyggedomov.cz
Telefon: 704 477 766
Webové stránky: www.hyggedomov.cz
10.7 Účinnost
Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 16. 9. 2025 a nahrazují všechna předchozí znění obchodních podmínek.




