
-
Mohou nakupovat jen registrovaní zákazníci?
K nákupu v eshopu www.hyggedomov.cz není potřeba registrace, můžete v klidu nakoupit i bez registrace. Jestliže si registraci uděláte, máte výhodu, že Vám následně eshop vyplňuje uložené údaje a máte přehled o svých objednávkách.
-
Jak nakoupit?
Zalíbilo se Vám nějaké zboží v eshopu? Skvělé! Nyní stačí kliknout na tlačítko Koupit. Košík si můžete prohlédnout buď ihned v pravé části eshopu, kde se vám zobrazí blok, kde je tlačítko nákupní košík. Nebo si kdykoli můžete košík prohlédnout přes malou ikonu nákupního košíku v pravém horním rohu
-
Nevím přesně co hledám?
Nevíte přesně čím sobě nebo někomu blízkému udělat radost? Nevadí, můžete se podívat do Menu, které najdete na každé stránce vlevo. Dále se můžete podívat na hlavní stránku, kde najdete pár mých Tipů a zboží v akci.
Jestli víte přibližně co hledáte, můžete použít vyhledávací řádek v horní části stránky s ikonku lupičky a zboží s přesným nebo pouze klíčovým slovem vyhledat. Např. zadejte slovo Aromalampa a eshop Vám vyhledá všechno zboží, které toto slovo obsahuje.
-
Jak mi zboží doručíte?
GLS do Boxu, Partnerského místa i na adresu
♦ Doručení balíku do výdejních boxů GLS
V okamžiku doručení do výdejního místa GLS příjemce obdrží SMS a e-mail s PIN kódem pro vyzvednutí balíku.
V případě doručení do Parcel Boxu GLS příjemce obdrží v mobilní aplikaci GLS CZ PIN kód a QR kód pro vyzvednutí balíku.
V případě doručení balíku do GLS ParcelBoxu nebo AlzaBoxu má příjemce na vyzvednutí 3 kalendářní dny s možností prodloužení o další 3 kalendářní dny. O prodloužení lze zažádat na info@gls-czech.com nebo +420 567 771 111 s číslem balíků.
Dobírku lze u GLS boxů uhradit online přes mobilní aplikaci GLS CZ. Případně je možné dobírku zaplatit u modrého GLS ParcelBoxu platební kartou přímo v platebním terminálu a u AlzaBoxu nebo solárního GLS ParcelBoxu pomocí online platební brány GoPay, na níž je odkaz v SMS zprávě a e-mailu od GLS.
GLS zasílá upomínkovou SMS a e-mailovou zprávu s informací o blížícím se vypršení lhůty pro vyzvednutí balíku. V případě uplynutí této lhůty bude balík vrácen zpět odesílateli.
♦ Doručení balíku do výdejního boxu Alzabox
V okamžiku doručení do výdejního boxu Alzabox, příjemce obdrží SMS a e-mail s PIN kódem pro vyzvednutí balíku.
Do AlzaBoxů lze doručovat balíky i s platbou na dobírku. Úhrada dobírky je možná pouze online platební bránou GoPay.
Odkaz na platební bránu GoPay obdrží příjemce v SMS a e-mailové zprávě, která příjemce informuje o doručení balíku do vybraného AlzaBoxu.
Úložní doba balíku v AlzaBoxu je tři dny, úložní dobu lze prodloužit o další tři dny na info@gls-czech.com nebo +420 567 771 111.
♦ Doručení balíku do výdejních míst GLS Parcel Shop
GLS Parcel Shopy tvoří komplexní síť výdejních a podacích míst umístěných v provozovnách smluvních partnerů.
V okamžiku doručení do výdejního místa GLS příjemce obdrží SMS a e-mail s PIN kódem pro vyzvednutí balíku.
Platba dobírky online přes GoPay nebo hotově či kartou ve výdejním místě.
Úložní doba: 5 pracovních dnů.
♦ Doručení balíku GLS na Vaši adresu
Doručení zásilky na Vámi zadanou adresu přepvaní službou GLS. V případě, že Vás dopravce nezastihne na Vaší doručovací adrese, bude balíček uložen na nejbližším výdejním místě GLS nebo Boxu, přehled poboček zde
Zboží je doručováno do 24-48 hodin od expedice.
Přehled výdejních Boxů a poboček GLS ZDE
Balíkovna do Balíkovny i na adresu
Zboží Vám doručím do poboček Balíkovna po celé ČR. Je možné zvolit také doručení přímo k Vám domů, které bude také realizovat přepravní služba Balíkovna.
Zboží je doručováno do 24-48 hodin od expedice.
Návod jak si zboží z Balíkovny vyzvednout:
♦ Balíkovna na poště
Pro vyzvednutí na poště budete potřebovat kód pro vyzvednutí, který najdete v e-mailu, SMS nebo mobilní aplikaci, a jméno příjemce balíku. Vyzvednout můžete i pomocí dokladu totožnosti. Na poštách se můžete setkat s vyvolávacím systémem. Na něm stiskněte tlačítko „Vyzvednutí s kódem“ a zadejte kód pro vyzvednutí. Na řadu pak půjdete do pár minut.
♦ Balíkovna mimo poštu
Pro vyzvednutí u našich partnerů budete potřebovat kód pro vyzvednutí, který najdete v e-mailu, SMS nebo mobilní aplikaci, a jméno příjemce.
♦ Samoobslužný box
Pro vyzvednutí zadáte kód pro vyzvednutí na displeji boxu. Otevře se schránka, vyzvednete balík, schránku zavřete a je hotovo. Pokud máte balík s dobírkou, zaplaťte ji předem přes Sledování balíku, pomocí odkazu v e-mailu nebo v mobilní aplikaci. Dokud balík není zaplacený, nejde schránku otevřít.
Jestliže si zboží nemůžete vyzvednout sami, můžete Vám zboží převzít někdo od Vás pověřený, stačí mu předat kód pro vyzvednutí spolu se jménem adresáta nebo číslem balíku. Kód najdete v e-mailu, SMS nebo v mobilní aplikaci.
Balíky připravené k vyzvednutí na poštách nebo u našich partnerů počkají 7 kalendářních dní. Balíky připravené v samoobslužných boxech čekají 2 pracovní dny. Přesnou dobu pro vyzvednutí vašeho balíku zjistíte ve Sledování balíku, v e-mailu.
♦ Balíkovna na adresu
v a to v Balíkovně na poště, Balíkovně mimo poštu nebo také v samoobslužném boxu. Balík si pak jednoduše vyzvednete pomocí kódu, až se vám to bude hodit.
Balíky připravené k vyzvednutí na poštách nebo u našich partnerů počkají 7 kalendářních dní. Balíky připravené v samoobslužných boxech čekají 2 pracovní dny. Přesnou dobu pro vyzvednutí vašeho balíku zjistíte ve Sledování balíku , v e-mailu.
Přehled výdejních Boxů a poboček Balíkovna ZDE
Allegro do One Boxu, One Pointu i na adresu
♦ Doručení balíku do výdejních boxů One Box
V okamžiku doručení do výdejního One Boxu příjemce obdrží SMS a e-mail s PIN kódem pro vyzvednutí balíku.
V případě platby na dobírku, zaplaťte pomocí platebního odkazu, který obdržíte v oznámení nebo přes platební terminál One Boxu.
Úložní doba: 2 pracovní dny
♦ Doručení balíku do výdejních míst One Point
V okamžiku doručení do výdejního místa One Point příjemce obdrží SMS a e-mail s PIN kódem pro vyzvednutí balíku.
V případě platby na dobírku zaplatíte při vyzvednutí zásilky. Můžete platit hotově, nebo platební kartou, pokud to daná provozovna umožňuje.
Přehled výdejních míst naleznete zde
Úložní doba: 5 pracovních dnů
♦ Doručení balíku na Vaši doručovací adresu One Courier
Jakmile je balík převzat do dopravy, obdržíte email s oznámením.
Balíky jsou doručováy v pracovní dny mezi 8 a 18 hodinou na adresu doručení k prvním uzamykatelným dveřím. Kurýr nemá povinnost zásilku vynášet do patra. Možnost doručení do P.O.BOXU bohužel není možná.
Dobírku můžete kurýrovi uhradit v hotovosti nebo platební kartou (bez dodatečných poplatků). V případě platby v hotovosti, mějte prosímd připravenu částku za dobírku v přesné výši.
Termín doručení snadno změníte v mobilní aplikaci One by Allegro, nebo můžete kontaktovat zákaznický servis. Pokud potřebujete změnit adresu doručení, kontaktuj zákaznikcý servis.
Přehled výdejních Boxů a výdejních míst One by Allegro ZDE
Zásilkovna do BOXU i na adresu - Nyní z důvodu častých chyb při doručování, služby Zásilkovny nevyužívám
Zboží Vám doručím do poboček Zásilkovna nebo do Z-Boxu po celé ČR. Je možné zvolit také doručení přímo k Vám domů, které bude také realizovat přepravní služba Zásilkovna.
Zboží je doručováno do 24-48 hodin od expedice.
V případě Z-Boxu se může stát, že bude při doručování Vaše balíčku Z-Box plný (obzvlášť v předvánočním čase se toto stává). V takovém případě Vám přijde email od Zásilkovny, že Váš balíček do Z-Boxu nedoručili a že doručení budou opakovat druhý pracovní den.
Úložní lhůta Zásilkovna
Výdejní místo: 7 dnů
Na vyzvednutí zásilky máte 7 dnů, kdy je výdejní místo otevřené. Prodloužení bude možné max. o 7 dnů
Z-BOX: 2
Na vyzvednutí zásilky máte 2 kalendářní dny. Prodloužení bude možné maximálně o 1 den na celkové 3 kalendářní dny. K vyzvednutí ze Z-BOXu je potřeba mít nainstalovanou aplikace Zásilkovna ve Vašem telefonu, aby bylo možné otevřít Z-BOX pomocí aplikace, jestliže už má Z-BOX ve Vašem okolí klávesnici, tak je možné otevřít Z-BOX pomocí zadání kódu.
Jak prodloužit úložní dobu zásilky?
-
Jak zaplatit objednávku?
- dobírkou - zboží zaplatíte při převzetí zboží doma nebo na výdejním místě
- platební kartou on-line - zboží zaplatíte při dokončení objednávky platební kartou
- bankovním převodem - zboží zaplatíte bankovním převodem na náš účet Raiffeisenbank - 9178124001/5500
- Jaká je kontaktní adresa?
Doručovací adresa
Stránského 1766/48
412 01 Litoměřice
Více informací v sekci Kontakt




